کالاحراج1

فروشگاه اینترنتی

کالاحراج1

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

کالاحراج45

در دنیای تکنولوژی نوین طرح ها وطراحی ها و تجهیزات متنوع و منحصر به فرد ودر عین حال کارآمدی یافت میشود که نبودشان در دنیا وزندگی پیشرفته امروزه مشکل و حس میشود ولی تکنولوژی همیشه توانسته پاسخگوی این نیازهای بشریت باشد. در عصر ارتباطات جدید نیز تجهیزاتی با کارآیی های متنوع پا به دنیای تکنولوژی نوین گذاشته اند. یکی از این موارد دنیای بلوتوث و انتقال داده ها میباشد. از بلوتوث در دنیای تکنولوژی و ارتباطات استفاده های فراوانی شده است. یکی از کارآیی های بلوتوث کنترل و ردیابی اجسام میباشد که از طریق برنامه جی پی اس که روی گوشی ها قابل نصب و استفاده میشود میتوان از آن حداکثر استفاده را برد.

امروز ماهم یکی از کالاهای خود را که از همین سیستم و برنامه تبعیت میکند را به شما عزیزان معرفی میکنیم. ردیاب از راه دور کنترل دار آی تگ با طراحی ظریف و زیبای خود را میتوان در اکثر موارد ردیابی مورد استفاده قرار داد.

ردیاب ضد سرقت کنترل دار آی تگ دارای بلوتوث بسیار قوی که با استفاده از آن میتوان از سرقت ویا مفقود شدن افراد کهن سال خانواده که دارای بیماری هایی مثل آلزایمر هستند ویا کودکان عزیز خود وحتی حیوانات خانگی خودتان و خیلی ازموارد دیگر جلوگیری ویا ردیابی کنید. این دستگاه کوچک بوده و استفاده از آن بسیار راحت میباشد که به برنامه جی پی اس موجود در گوشی و تب لت های شما متصل و مورد استفاده قرار میگیرد.این دستگاه ردیاب یا موقعیت یاب کنترل دار و کاملا هوشمند بوده و شما را میتواند در ردیابی ویافتن سریع افراد و اجسام و احشام خود یاری کند.

با خرید اینترنتی ردیاب ضد سرقت هوشمند آی تگ شما میتوانید از سرقت ماشین خود خبردار و اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرقت انجام دهید.

با خرید اینترنتی ردیاب و موقعیت یاب آی تگ میتوانید از مفقود شدن کودکان خود یا افراد کهن سال خود خبردار و با استفاده از برنامه نصب شده روی گوشی خود از مکان و تغییر مکان این افراد باخبر شوید تا بتوانید زود افراد یا اجسام یا احشام گو شده خود را پیدا کنید.

مکانیسم این دستگاه به این صورت است که با فاصله گرفتن ماشین یا فرد یا حیوان از یک متراژ خاص از ما این دستگاه شروع به آلارم دادن و هشدار دادن و لرزش میکند که این تعیین کردن و مشخص کردن این متراژ در اختیار خودمان است. به این صورت که این متراژ را خودمان در برنامه نصب شده روی گوشی یا تب لتمان تعیین و مشخص کرده و به محض فاصله گرفتن از این متراژ این دستگاه هوشمندانه شروع به هشدار دادن میکند ومارا از سرقت و مفقودی خبردار میکند و همچنین میتواند در کمترین زمان ممکن موقعیت جدید و تغییر موقعیت آن را به صورت آنلاین مشخص کنیم و کار مارا برای پیدا کردن سریع آن بسیار آسانتر میکند.

ردیاب از راه دور کنترل دار آی تگ , خرید ردیاب هوشمند , خرید ردیاب بلوتوثی , خرید دستگاه itag , خرید ردیاب هوشمند itag , خرید دستگاه ردیاب بلوتوث , خرید پستی ردیاب هوشمند ,خرید اینترنتی دستگاه کنترل از راه دور آی تک , خرید اینترنتی دستگاه ردیاب بلوتوٍث , خرید اینترنتی ردیاب بلوتوثی ,

  • ۹۵/۰۴/۰۹
  • admin admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی