کالاحراج1

فروشگاه اینترنتی

کالاحراج1

فروشگاه اینترنتی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کالاحراج45

خرید پستی ماشین اصلاح ریش چند کاره


کمپانی بزرگ پریتک باز در تولید انواع ماشین های ریش تراش خلاقیت به خرج داد و باتولید ماشین ریش تراش چهارکاره توانست خود را در رقابت سنگین با سایر شرکت های معتبر دنیا محک زده و سربلند بیرون بیاید. ماشین اصلاح ریش چهارکاره مدل آر اس ام-1197 همانطور که از اسمش مشخص است برای کاربر میتواند 4 کار مجزا را انجام دهد.از این ریش تراش میتوانید برای از بین بردن کلیه موهای زائد موجود در سروصورت خود استفاده کنید و هچنین از کیفیت بسیار عالی برخوردار است.یکی از 4 مورد کاری که با ریش تراش اورجینال وارزان پریتک میتوان انجام داد خط انداختن دقیق با استفاده از قطعه خط زن آن میباشد.این قطعه در قسمت جلویی این دستگاه تعبیه شده و با زدن اهرم آن بیرون آمده و بسیار راحت و دقیق میتوان بر روی قسمتهای کناری و حاشیه موی سر  و موهای پشت گوش خط انداخت و مرتب کرد.یکی از قطعه های منحصر به فرد دیگر این محصول قطعه کوتاه کننده موهای زائد داخل بینی میباشد که بسیاری از آقایون با دردسر بلند شدن واذیت شدن ناشی از موهای زائد داخل بینی رو به رو هستند و این قطعه بدون هیچ زحمت ودردی این موهارا برای شما آقایون ازبین و کوتاه میکند. قطعه دیگر ی که برای این ریش تراش تعبیه شده است قطعه مسواک است که با استفاده از مسواک آن میتوانید دندان های خود را مرتب و با کیفیت و خوب مسواک بزنید. قطعه ی اصلی  و آخر دستگاه ریش تراش پریتک که همان قسمت های غلطکی ریش تراش میباشد برای کوتاه کردن ریش بکار گرفته میشود. این تیغه های غلطکی بسیار دقیق و قوی بوده و هیچ گونه ضرر و آسیبی را به بافت پوست نمیرساند.

این دستگاه ریش تراش یکی از قویترین ریش تراش موجود در بازار میباشد که با توجه به کیفیت آن به یکی از محبوبترین ریش تراش ها در بین آقایون تبدیل شده است.

همچنین این ریش تراش یکی از ارزانترین ریش تراش های موجود دربازار میباشد که باتوجه کیفیت آن به یکی از پرطرفدارترین ریش تراش ها در بین آقایون تبدیل شده است.

از این ریش تراش باتوجه به ضد آب بودنش میتوان برای صورت خشک و خیس و حتی کفی نیز استفاده کرد بدون اینکه به خود ریش تراش صدمه ای وارد شود. ریش تراش پریتک دارای بدنه ای بسیار محکم بوده که در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و همچنین با ولتاژ برق  شهری شارژ شده که میتوان از آن در همه جا چ در مسافرت ها و بیرون از منزل و چ در داخل منزل به راحتی از آن استفاده کرد.

این محصول میتواند هدیه ای خوب برای همسرانتان از جانب شما خانم هایی که میخواهید در مراسم های خاص یا در مناسبت های خاص  و یا برای قدر دانی از همسرانتان و سورپرایز کردنشان باشد.

این محصول تا 7 روز دارای ضمانت بازپس گیری را داشته  ودر صورت نارضایتی از محصول میتوانید ظرف 7 روز مقرر با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و محصول را عودت داده و پول پرداختی خود را دریافت کنید.


اعتماد شما بزرگترین افتخار ماست. این فقط یک شعار نیست...

فروشگاه اینترنتی  www.kalaharraj.ir

خرید پستی ماشین اصلاح مو , خرید اینترنتی ریش تراش , خرید ریش تراش چند کاره , خرید پستی ماشین اصلاح , خرید آسان و ارزان ماشین اصلاح مو پریتک , خرید اینترنتی ریش تراش چند کاره , خرید ماشین ریش تراش , خرید ریش تراش چند کاره , خرید ریش تراش پریتک , خرید ریش تراش pritech , خرید ریش تراش 1197 , ریش تراش , خرید ماشین اصلاح مردانه ,

قیمت : 130000 تومان

  • admin admin
  • ۰
  • ۰

کالاحراج38

خرید پستی کیف لب تاپ ارزان قیمت 

یکی از ابزارهای خیلی مهم و کاربردی که امروزه همه مهندسان و دانشجویان به نوعی به آن نیاز دارند و برای پیشبرد کارهای فنی و تحقیقاتی خود به آن احتیاج دارند سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ میباشد.همانطور که میدانید استفاده از سیستم های کامپیوتری به علت سنگین بودن و بزرگ بودن جثه زیاد قابلیت جابه جایی نداشته و به همین دلیل بیشتر برای رفع نیاز های کاری خود بیشتر از لپ تاپ استفاده میکنند.

همانطور که میدانید قیمت لپ تاپ ها بسیار بالا بوده و همچنین حمل خود این وسیله و ابزار کاری تاحدی نیز مشکل میباشد به همین دلیل برای جلوگیری از ضربه خوردن و آسیب دیدن این وسیله و همچنین حمل آسانتر این وسیله کاری کوله ها و کیف هایی مخصوص را تعبیه کرده اند که کار حمل لپ تاپ را برای کاربران راحتتر میکند. در همین خصوص ما امروز محصولی تک و شیک را به شما عزیزان برای لپ تاپ های خود معرفی میکنیم. کوله پشتی مخصوص لپ تاپ CAT یکی از شیکترین و بهترین نوع مدل کیف ها و کوله پشتی مخصوص لپ تاپ میباشد که توسط کمپانی معروف CAT که خود یکی از برجسته ترین و معروفترین کمپانی ها در تولید انواع لوازم کوهنوردی و انواع کیف ها و کوله های زنانه و مردانه و بچگانه و کفش و پوشاک و لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ میباشد.

این کوله در نوع خود یکی از بهترین کوله پشتی مخصوص لپ تاپ از لحاظ کیفیت و طراحی میباشد بصورتی که جنس پارچه استفاده شده برزنت و ضد آب بوده و آب به راحتی ازآن رد نمیشود و درهنگام بارندگی ها از  لپ تاپ دربرابر آب جل.گیری میکند و همچنین از کیفیت مطلوبی برخوردار است و زود در برابر فشار ناشی از سنگینی لپ تاپ پاره نمیشود. همچنین طراحی زیبا و شیک و جادار این کیف محافظ لپ تاپ به گونه ای است که میتوان سایر لوازم همراه و جانبی لپ تاپ را به راحتی در آن جاداد و همراه خودبرد.همچنین در داخل این کوله محافظی خوب برای جلوگیری از صدمه و آسیب دبدن لپ تاپ تعبیه شده است. بند های کوله مخصوص لپ تاپ پهن و مناسب بوده که هنگام به دوش گرفتن کوله پشتی وزن کوله بر روی پشت تقسیم شده واز احساس سنگینی و فشار ناشی از وزن آن بر روی کمر جلوگیری میکند و حمل آن را برای کاربر بسیار راحت میکند. این نوع کوله پشتی ها بیشتر مناسب دانشجویان و دانش آموزان بوده و به همین دلیل از این کیف ها به نام کیف مخصوص لپ تاپ دانشجوییی یاد میکنند که استفاده ازآن یک ظاهر دانشجویی را به خود کاربر میدهد. این کیف دارای سه محفظه بزرگ و جادار و دارای زیپ های بسیار باکیفیت بوده همه وسایل جانبی و حتی لوازم شخصی خود را میتوانید در داخل آن گذاشته از آن استفاده نمایید.

این محصول را میتوانید از فروشگاه اینترنتی www.kalaharraj.ir تهیه نمایید.

اعتماد شما بزرگترین افتخار ماست. این فقط یک شعار نیست...

 
 خرید اینترنتی کوله پشتی محافظ خرید کوله کت , خرید کوله , کوله پشتی cat , خرید کوله پشتی , خرید کیف لپ تاپ , خرید کوله لپ تاپ , خرید کوله پشتی لپ تاپ ,

 قیمت : 43000 تومان

 

  • admin admin